Pelaburan

Ismail Sabri tak muncul dalam taklimat Presiden UMNO?

Ismail Sabri tak muncul dalam taklimat Presiden UMNO?

rumahkabin black

KUALA LUMPUR – Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob antara pimpinan tertinggi UMNO yang tidak kelihatan dalam Majlis Taklimat Presiden sempena Perhimpunan Agung UMNO 2022 (PAU2022) yang bermula, hari ini.

Tinjauan MalaysiaGazette di pentas utama Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTCKL) mendapati, hanya dua naib presiden sahaja kelihatan hadir ke dalam majlis pembukaan PAU2022 itu.

Antara Naib Presiden UMNO yang hadir itu ialah Datuk Seri Mahadzir Khalid dan Datuk Seri Khaled Norden.

MalaysiaGazette tidak menolak kemungkinan beberapa pimpinan yang pernah menganggotai Kabinet Ismail Sabri sebelum ini turut tidak hadir dalam Majlis Taklimat Presiden itu.

Antaranya bekas Menteri Pertahanan. Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan bekas Menteri Kesihatan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar.

Bagaimanapun Tan Sri Noh Omar yang sebelum ini tidak dicalonkan semula sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi kerusi Tanjong Karang pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) kelihatan muncul dalam majlis itu.

Ketidakhadiran beberapa pimpinan UMNO dalam pembukaan PAU2022 hari ini dipercayai melibatkan penyokong kem Ismail Sabri yang dipercayai akan mencabar jawatan utama dalam pemilihan UMNO akan datang. – MalaysiaGazette

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link