Infotainment

Twitter Blue Berharga RM35 Sebulan Mula Ditawarkan Untuk Pengguna Malaysia

Twitter Blue Berharga RM35 Sebulan Mula Ditawarkan Untuk Pengguna Malaysia

rumahkabin black

Follow Untuk Isu-isu Viral Kemaskini Terkini

Twitter kini telah menawarkan Twitter Blue secara rasmi buat pengguna tempatan. Dengan ini, para pengguna yang melanggan bolehlah menerima tanda certified pada nama dan profil mereka.

Artikel Berkaitan:

Antara kelebihan yang ditawarkan menerusi langganan ini termasuklah kebolehan menyunting tweet, mampu memuat naik video 1080p serta durasi lebih panjang dan banyak lagi.

BA248292 19E6 4D0F 8CF4 FA063396A086 1050x841
Sumber Gambar: Twitter

Di samping itu, Twitter mengatakan pada masa kelak pelanggan Twitter bakal melihat hanya sebahagian iklan sahaja  berguna pengguna biasa selain membolehkan balasan tweet anda diperlihatkan pada bahagian paling atas.

Twitter Blue ditawarkan pada harga RM35 sebulan atau RM369 setahun apabila dilanggan menerusi web. Harga langganan adalah lebih tinggi apabila dilanggan menerusi aplikasi iPhone atau Android.

Sekiranya melanggan melalui Android dan iPhone, ia mencapai harga RM50 sebulan atau RM519.90 setahun. Semua pengguna boleh melanggan Twitter Blue di Twitter kecuali akaun baharu perlu nantikan tempoh 90 hari sebelum dapat melanggannya.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);fbq(‘init’, ‘1041937705985880’);fbq(‘track’, ‘PageView’);

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);fbq(‘init’, ‘445370815656192’);fbq(‘track’, ‘PageView’);

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link