Infotainment

Tim Cook Ingin Set Kepala AR Dilancarkan Tahun Ini Walaupun Ia Belum Sedia

Tim Cook Ingin Set Kepala AR Dilancarkan Tahun Ini Walaupun Ia Belum Sedia

rumahkabin black

Terdapat banyak ura-ura mengenai set kepala AR pertama Apple yang dijangka diperlihatkan di WWDC tahun ini. Beberapa laporan sebelum ini mengatakan set kepala versi pertama ini menghadapi pelbagai isu seperti pemanasan, berat, dan mempunyai hayat bateri yang pendek. Sungguhpun begitu menurut laporan Financial Times, pelancarannya akan dilakukan juga tahun ni atas arahan Tim Cook.

Tim Cook Ingin Set Kepala AR Dilancarkan Tahun Ini Walaupun Ia Belum Sedia
Tim Cook Ingin Set Kepala AR Dilancarkan Tahun Ini Walaupun Ia Belum Sedia 3

Tim Cook menyokong pendapat Jeff Williams, ketua bahagian operasi Apple bahawa set kepala perlu dilancarkan segera. Ia akan tetapi dilancarkan sungguhpun jurutera yang membangunkan set kepala AR merasakan produk masih belum bersedia. Isu terlalu berat, bateri tidak tahan lama dan harga jualan mahal belum diselesaikan.

Ura-ura mengatakan set kepala AR pertama Apple akan dijual pada harga $3000 sebuah. Kemudian pada generasi kedua versi yang lebih baik pada harga lebih mampu milik pula bakal dipasarkan. Sudah menjadi lumrah produk generasi pertama Apple dijual pada harga agak mahal sebelum ditambah baik saban tahun.

Set kepala AR dilihat sebagai teknologi yang perlu dalam masa terdekat dengan Meta telahpun memulakan langkah pertama mereka. Sementara itu Samsung, Google dan Qualcomm telahpun mengesahkan kerjasama akan dilakukan untuk menghasilkan set kepala bersama.

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link